fredag den 18. maj 2012

'Samlede Digte' republished to great reviews

Leth's newly republished collection of poems has been very well received by the Danish press. With a poetic ouevre spanning more than 50 years, Leth's newest publication offers an in depth insight into his thoughts and feelings - from his early works in the sixties to his latest collection of poems, written shortly after the Haiti earthquake destroyed Leth's home.

For a selection of Danish reviews, please visit Politiken and Information.

For more about 'Samlede Digte', including more video excerpts of Leth reading, please visit Gyldendal.

1 Comments:

Blogger Tine said...

Kære Jørgen

Jeg ved, at du utvivlsomt får mangen en forespørgsel lignende den jeg vil komme med nu. But here goes ...

Jeg har en veninde. En meget særlig veninde som jeg holder utroligt meget af. Og hun er vild med det du laver! Hun har fødselsdag d. 8. juni og jeg vil meget gerne give hende noget ganske særligt i år. Hun tumler med mange ting i øjeblikket, så ekstra positiv opmærksomhed er bådet tiltrængt og fortjent. En signeret udgave af din nye digtsamling vil gøre hende helt blød i knæene, så ganske enkelt; kan det på nogen måde lade sig gøre?

På forhånd tak for din tid.
Tine

18. maj 2012 kl. 02.08  

Send en kommentar

<< Home